érdekes. fontos. népszerű.

A hét bloggere

Nagyon jó lenne, ha egyszer én is közvetíthetnék egy futamot

A blog.hu motor-sport blogjainak egyik legsikeresebb tagja a Forma 1-es Száguldó cirkusz blog. Ahogy a kommenteket néztem, a hozzáértő olvasók nagyon szeretik Dani blogját, aki a majdnem 2 év alatt már 500 poszt fölött jár. A megszokott kérdések után lelkes bloggerünk mesélt kedvenceiről, a terveiről és a nagy találkozásról Fernando Alonso-val és Nelsinho Piquet-vel.

Tudja-e rólad a környezeted, hogy blogolsz?

Igen, nagyjából mindenki.

A legcikibb dolog valakitől megkérdezni, hogy miért lett a nicked az, ami. Tehát miért?

Rég volt már, nem is emlékszem. Tetszettek a karakterek.

A második legkínosabb a blog nevét firtatni. Nos?

A forma-1 meg az ilyesmi túl sablonos lett volna címnek, így maradt a szaguldocirkusz.blog.hu. Szerintem jól is hangzik. Egy sima, egyszerű nevet akartam. Az F1 Hírek ismét csak túl sablonos lett volna ezért lett inkább F1 Blog! a blog neve.

Mi volt a legfurcsább hely, ahol életedben posztot írtál?

Szinte mind az 509 cikket itthon írtam. Egy kettő olyan volt amit egy barátomnál, mert nem volt internet.

Mennyit kerestél eddig blogolással (munka, hirdetés) és mennyi volt a kiadás?

Nem kerestem semmit és kiadásom sem volt.

Három kedvenc magyar, külföldi nyelvű blogod?

A rosszpcjatekok.blog.hu-t rendszeresen látogatom. Kedvelem freddyD-t, nagyon jók a videói. A jegkorong.blog.hu-ra is fel szoktam nézni, hisz a Forma-1 mellett az NHL-t is figyelemmel követem és érdekes híreket lehet találni rajt.

Mit dolgozol, amikor nem blogolsz?

Nem dolgozok. Informatikus szakon tanulok Zalaegerszegen.

Mit vásároltál magadnak utoljára? (Élelmiszert nem számítva.)

Mozijegyet az Avatar című filmre. Nagyon jó film, csak ajánlani tudom.

Szexeltél-e a blognak köszönhetően, bloggerel, olvasóval, bárkivel?

Szexeltem már 24 bloggerrel és 35 látogatómmal! :) Azt mondták ez után a kérdés után kapok még személyesebbet is. Bele se merek gondolni, hogy milyen kérdések lesznek...


"Button tiszteletére készítettem ezt a videót,
miután megszerezte a világbajnoki címet"

Mikor és hogyan kezdődött a F1 iránti rajongásod? Már kisgyerekként is felkeltél hajnalban a melbourne-i futamhoz?
 
Igazából nem is emlékszem. Állítólag 3 éves koromban tapadtam a képernyőre, ha Schumi volt a képen. Elég fiatal vagyok még, így sajna csak a 2006-os szezonból tudok felidézni. De a 2007-es melbourne-i futamra egészen biztosan felkeltem.

Mesélj a kedvenc csapatról-versenyzőről. Miért épp hozzájuk húz inkább a szíved?
 
A kedvenc csapatom története 1983-ban kezdődik. Ekkor alakult meg a Benetton. Innen igazolt át Michael a Ferrari-hoz 1996-ban miután kétszer is megnyerte a világbajnokságot egymás után. Nos ezt a Benetton-t vásárolta fel 2000-ben a Renault. Ekkor Flavio Briatore a csapatfőnök kinézett magának egy 18 éves spanyol fiatalembert akit a 2001-es szezonban be is juttatott Minardi-ba. Ezzel Fernando lett minden idők legfiatalabb F1-es pilótája. A 2002-es évet Alonso már a Renault teszt pilótája ként töltötte, majd 2003-ban végre bevetette Briatore a csapatában. Ekkor már meg is szerezte első F1-es győzelmét méghozzá itt a Hungaroringen. Az elkövetkezendő 2 évben a pontversenyben végig egész jó helyen szerepelt és versenyeivel megőrjítette Palik Lacit. 2005-ben Alonso és a Renault megszerezte az első világbajnoki címét amit megismételtek 1 évvel később is. 2007-es évet Alonso a McLaren-nél töltötte, majd 2 évre ismét visszatért a Renault-hoz és most a 2010-es évben a Ferrari színeiben fog versenyezni. Ettől függetlenül a Renault marad a kedvenc csapatom Alonso pedig a kedvenc pilótám.

F1-es számítógépjátékokat szereted?
 
Sajnos elég kevés Forma-1-es játékról van tudomásom. Van egy 2002-es játék amit még az EA készítette akkoriban. Azóta a moddereknek köszönhetően akár a tavalyi kocsikkal is lehet versenyezni. Az én kedvenc kiegészítőm hozzá az F1 2009 TG season v2. Rengeteget játszok vele!

Valami F1-es álom? Végigmenni egyszer a Hungaroringen?

Nagyon irigylem Palik Lászlót. Sokszor ült már Forma-1-es autóban és ő közvetítheti a futamokat is. Ráadásul ő vezeti a hazai Red Bull parádén az autót, amit ha jól tudom Szegeden rendeznek és ülhetett már egy 2006-os Renault-ban is. Nagyon jó lenne ha egyszer én is vezethetnék egy ilyen gépet és kommentálhatnék egy futamot.

Legemlékezetesebb F1-es pillanat?

2008 nyarán történt amikor Pesten voltam a Magyar nagydíj alkalmából. Az időmérő után mentünk haza testvéremmel és felhozta az ötletet, hogy mennyünk el a Renault szállására. Oda mentünk és kik jöttek ki az ajtón? Fernando Alonso és Nelsinho Piquet! Pár méterre volt tőlem egy kétszeres világbajnok. Másnap mikor kimentünk a futamra és leültünk a spanyol zászlók mögé nagyon üres volt még a szektor pedig már kezdődött a pilóták felvonulása ( a versenyzőket körbevitték a pályán egy kamionon és integettek). Amikor végre elértek hozzánk egyszer csak Vettel felénk mutatott a spanyol díszek miatt és Alonso-hoz szólt valamit. Erre Alonso ránk nézett és felénk is integetett egy sort. Szerencsére ez már meg lett örökítve. Persze az egész futam is egy nagy élmény volt. Akkor voltam kint először Forma-1-es futamon.

Mi a véleményed Schumacher visszatéréséről? Ahogy te is megírtad, van, aki az idei szezon bajnokának jósolja. Szerinted 3 év után mekkora erre az esély?

Nem tudni milyen formában van hisz 3 teljes évet kihagyott. Az biztos, hogy az utolsó versenyén zseniálisat autózott. Megtankolt autóval megfutotta a verseny leggyorsabb körét. És nem hiába van neki 7 világbajnoki címe... A mostani szabályok közt pedig lehetetlen megjósolni, hogy lesz-e világbajnok. Ha lesz alatta egy jó Mercedes biztos jól fog szerepelni.

Tetszett az interjú? Megosztom Facebookon
süti beállítások módosítása