érdekes. fontos. népszerű.

A hét bloggere

Egyszerűen leülök beírni egy mondatot

A lassan 5 éve működő Legdurvább blog nem túl sokat árul el a bloggerről, aki saját bevallása szerint még csak nem is blogger, de mivel már évek óta kíváncsiak vagunk, mégis mi készteti arra, hogy minden reggel leüljön a gépe elé és mint valami önagymosást begépelje, hogy az idő jó és a kedve is remek, most őt faggattuk. Az általános kérdések után megpróbáltunk egy kicsit többet megtudni róla.

Tudja-e rólad a környezeted, hogy blogolsz?

Ez blog? Jó tudni. Páran tudják. Anyám nem. Továbbra sem vagyok blogger, fúj.

Mit szólna a családod/környezeted ha kiderülne?

Családomban nem tudják, nem mintha titkolnám de nem éreztem fontosnak ezzel kérkedni. Max egy "dehülyevagy" lenne a reakció. Környezetem átlagon felüli mértékben tartalmaz meg nem értett idiótákat, ha mindenki tudna róla, mindenkitől egy "dehülyevagy" lenne a reakció max. Nem szoktam reklámozni, nem vagyok a hirdetős fajta, de szégyelleni se. Ha szóba kerül vagy rákérdeznek, elmondom persze. Ez olyan, hogy "te mit ettél ma?" Nem titok, de nem is mondogatod mindenkinek. Ha kérdezik, elmondod.

A legcikibb dolog valakitol megkérdezni, hogy miért lett a nicked az, ami. Tehát miért?

Túl snassz lenne elmondani. Sokan azt hiszik hogy angol-magyar billentyűzet kavarodás által a nagy-ból lett, de nem. Az oka sokkal egyszerűbb, és blazírt "jaa... öö .... hát, aha." a reakció általában.

A második legkínosabb a blog nevét firtatni. Nos?

Rottweilerkölyök.

Mi volt a legfurcsább hely, ahol életedben posztot írtál?

Egy számítógép.

Mennyit kerestél eddig blogolással (munka, hirdetés) és mennyi volt a kiadás?

Ez most vicc, ugye? :D

Mi volt a legdurvább kommented és miért kaptad?

Sose kaptam commentet. Volt shoutbox. Asszem "Kurva anyád" volt, de olyan hölgyismerőstől jött, akivel kb így köszöntünk akkortájt.

Három kedvenc magyar, külföldi nyelvű blogod?

Fej, Tor, Potroh.

Ha egy nap külföldi bloggerré változva ébrednél az ágyban, ki szeretnél lenni?

Barack Obama.

Mit dolgozol, amikor nem blogolsz?

Marketinges vagyok az ország legérdekesebb cégénél immár. Voltam amúgy sokminden. Főleg muzsikás.

Mit vásároltál magadnak utoljára? (Élelmiszert nem számítva.)

Úttörővasútavatást.

Szexeltél-e a blognak köszönhetőn, bloggerel, olvasóval, bárkivel?

Még nem, de értem én a célzást, szombaton ráérek. :D

Mi történt 2005. február 25-én, pénteken? Mi volt az a pillanat, amikor eldőlt: ezt a blogot te mostantól írni fogod?

Szarul voltam de találkoztam egy ismerőssel majd hazamentem és még mindig szarul voltam és az idő is rossz volt amúgy.

A rendszeresség már a blog indulásánál is cél volt? A napi bejegyzés írása mennyi idődet veszi igénybe?

Nem volt cél, de ha már így alakult, "miért ne?". Beírom hogy freeblog.hu, belogolok (mindig elfelejtem kipipálni hogy megjegyezzen), beírok egy mondatot, save, becsuk. Ha jól számolom, ez olyan 62 percet vesz igénybe. Plusz-minusz sárga esőkabát.

Előre készülsz a posztokra? Mondjuk ha beugrik, ami még nem volt, gyorsan felírod az újság szélére hogy legközelebb elsüsd?

Soha. Spontán jön mindig.

Mekkora tömegek olvasnak naponta? Kapsz rajongói leveleket? 

Mostanság nem néztem, hogy hányan olvasnak. Rajongói levél.. talán egy jött, ja, asszem megköszöntem, jól esett.

Úgy egyébként szedsz valamit? Használsz esetleg drogokat?

Micsoda kérdés ez? Maga kinek dolgozik?? :D Vitamint szedek, amúgy ébredés után írok. A félálom igen jó drog. De írtam már este is.

A mondatok formátuma változó. Ez okot ad a gyanakvásra: egyszerre több blogger dolgozik A legdurvább-on?

Csak én. Meg a nagz.

Ki az a plerx kancellár?

Ha én azt tudnám...

Tervezel blogtalálkozót?

Nem. És te tervezel blogkórust?

Van valami nemes célod, a közhangulat javítása vagy a tipikus magyaros pesszimizmus optimizmusra erőltetése, vagy egyszerűen csak ha ennyire szép idő van, akkor csak természetes a jó közérzet?

Egyik se. Egyszerűen leülök beírni egy mondatot. Hány interjú múlva fogja fel a világ? :)

Tetszett az interjú? Megosztom Facebookon
süti beállítások módosítása