érdekes. fontos. népszerű.

A hét bloggere

Milyen jó, hogy én nem vagyok olyan gyökér, mint Dezső

A blog.hu legfrissebb sztárblogja még nincs egy hónapos sem, de Dezsőnek már bérelt helye van a blogketrecben. Aki még nem fanatikus Dezsőrajongó és nem tudja, miről van szó, az olvassa el kicsoda Dezső és kicsoda Mailvadász, aztán a lenti interjúból tudja meg, hogy mi volt a gond a fekete rettenettel és hogy mit tehetünk az eldezsősödés ellen.

Tudja-e rólad a környezeted, hogy blogolsz?

Mindenki tudja. Kivéve Dezsőt.

A legcikibb dolog valakitől megkérdezni, hogy miért lett a nicked az, ami. Tehát miért?

Próbáltam vele kerülni a feltűnést. Méleket vadászni egy rejtekajtós padlásszobában szokás, amin nincs névtábla. Vagy ha van, az is álnév.

Pedig az hamar kiderült, hogy nathanp (Tarda) van a Mailvadász mögött...

Fászombászmek, lebuktam!

Dezsőt egyébként személyesen ismered?

Persze! A legszebb az egészben, hogy azt hiszi, haverok vagyunk.

És mi történt Brigivel? Az tudjuk, hogy a GiantJack-nek is köze volt hozzá, de mégis mi a jó istent kért a csajtól, amitől az ennyire kiakadt?


Semmi extrát. Nem Briginek vette, szerintem ez volt a fő gond.

Visszatérve rád és a blogra. Sokan elkezdtek nyomozni a háttérsztorik után, és fikciót kiáltottak. Mit üzennél nekik?

Igen, azt látom, hogy könnyen elmosódik a határ a valóság és a fikció között. A történetekkel szemben mindenki szkeptikus egy kicsit, mindamellett nem kiáltanak csalást, amikor Bruce Willis túlél egy atomtámadást, vagy nem mondják, hogy kamu Iluska feltámadása a vízbe dobott rózsától a János vitézben. A fikciónak szerintem örülni kell, amikor benne vagy. Lehetnék én is Na'vi vagy milyen jó, hogy én nem vagyok olyan gyökér, mint Dezső. (Bár volt egy őszinte kommentelő, aki bevallotta, ő H.D.) A szkeptikusoknak azt üzenném, hogy picsába a szkepszissel!

Szokatlan a forma, hogy a levelezése mentén ismerünk meg egy karaktert. Ez honnan jött?

Loptam! Régen volt egy kedvencblogos kérdésetek, ha most lenne, a 27bslash6.com-ot jelölném. A cucc igazi sikersztori, David Thorne szinte már példaképem. Na, vele szívesen dumálnék! Tudtok hozzá e-mailcímet? Dezső tudna mit írni neki.

Nem zavarodsz bele a karaktereidbe?

Nem. De ezt már szerintem elmondtam, te értetlen picsa! :D

Tényleg, ne haragudj Dezsőkém! Viszont azt a kérdést nem úszod meg, hogy mit tanácsolsz az eldezsősödés ellen, illetve a csajoknak azzal kapcsolatban, hogy miről ismerszik meg egy Dezső?

Hát, a 12 órás gép előtt lógást néha érdemes szerintem megszakítani valami oldschool offline tevékenységgel, például főzéssel. Egy saját készítésű narancsos spenótsalátával vagy egy pesztós tésztával még a csajok előtt is nagyot lehet gurítani. Csíkos kötényben, fakanállal, miközben a háttérben szól valami unplugged lemez, aztán egy kör backgammon, vagy csak hús-vér emberek nézegetése egy kávézóban, bármi, ami kiránt a send-submit-refresh világból. A csajoknak pedig? Nagyjából ugyanezt, csak főzés helyett bungee jumpinggal, hogy vakmerőnek tűnjenek. A vakmerő csajok nem jönnek be a Dezsőknek. A "mire leérsz, kész a rákszuflaki, bébi" szerintem egy nemdezsoid románc tökéletes nyitómondata.

Üzensz valamit az olvasóidnak?

Elmennek a halál faszára, hogy azt mondták, farsang lesz és egyedül voltam pap! Dezső
 

Tetszett az interjú? Megosztom Facebookon
süti beállítások módosítása